Terapia dorosłych

Oferujemy Państwu usługi oparte na wiedzy i doświadczeniu. Terapia prowadzona jest indywidualnie oraz holistycznie. Opiera się na technikach manualnych i ćwiczeniach poprawiających kokontrakcję w obrębie całych łańcuchów mięśniowych, a co za tym idzie do przywrócenia prawidłowego, zoptymalizowanego funkcjonowania aparatu ruchu.

Zapewniamy rehabilitację pourazową, pooperacyjną, ortopedyczną, neurologiczną, jak również zabiegi fizykalne mające na celu wyeliminowanie stanu zapalnego i bólu.

W zakresie ortopedii, traumatologii i reumatologii:

• stany po artroskopii (stawu biodrowego, kolanowego, ramiennego)
  • stany po rekonstrukcjach więzadeł, ścięgien, łąkotek, chrząstek stawowych (np.: więzadeł krzyżowych kolana, stożka rotatorów, zerwaniu ścięgna Achillesa)
  • stany pourazowych (złamania kości, zwichnięcia i skręcenia stawów)
  • stany po endoprotezoplastyce (stawu biodrowego, kolanowego, ramiennego)
  • zespoły bólowe kręgosłupa o charakterze przeciążeniowym i zwyrodnieniowym (dyskopatia, rwa kulszowa, rwa ramienna), a także rehabilitacja pacjentów po zabiegach operacyjnych kręgosłupa
  • w chorobach o podłożu reumatologicznym typu: reumatoidalne zapalenie stawów, zesztywniające zapalenie stawów i deformacje kręgosłupa
  • po przebytych urazach i wypadkach komunikacyjnych (kręgosłupa, miednicy, bliższego końca kości udowej, stawu ramiennego, ręki)
  • skoliozy

W zakresie neurochirurgii i neurologii:

• zespoły bólowe kręgosłupa
  • choroba zwyrodnieniowa kręgosłupa (dyskopatia szyjna, piersiowa i lędźwiowa; kręgozmyki)
  • przed i po operacjach dyskopatii
  • przed i po operacjach stabilizacyjnych kręgosłupa
  • przed i po operacjach z zastosowaniem implantów w neurochirurgii kręgosłupa
  • po uszkodzeniach splotu ramiennego i nerwów obwodowych (np.: zespół cieśni kanału nadgarstaka, zespół nerwu łokciowego) - stany po operacjach odbarczenia i rekonstrukcji nerwów obwodowych.
  • stany po udarach mózgowych.